Onsdag 21/10 2009


Så här ser det ut när jag ska försöka mig på att "spränga" i biljard. Pathetic. Even I can say that. Men det ännu mer tragiska var att jag inte tänkte på att skjuta med den vita bollen, utan använde istället en röd. Ett misstag jag itne ens fattade att jag gjorde. Fråga mig inte varför. Jag fattar bara inte. What happen?

Onsdagskvällen var iallafall toppen, jag uppskattade tiden jag spenderade på puben till en timme, men det visade sig vara det dubbla.. Haha. Jag var hemma kring midnatt iallafall. Och det var då jag kom på att jag hade en uppsats att skriva till skolan dagen efter. Ja, så kan det gå. Min uppsats blev iallafall awesome. Hoppas Magister Tony håller med bara.


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Hahaha! Gud vad vi skrattade! Du gjorde vår vecka Erika! Har inte skrattat så mycket på länge ;P

2009-10-24 @ 12:34:50
Postat av: Erika

Öhh, jaha... Åhhhh, va jag var kass! Jag måste få revansch! See you at the Cobbet ;) Glämde jag säga att jag var KASSSSSSS ? :P

2009-10-24 @ 16:24:58
URL: http://eleganzia.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Men jag tyckte vi gjorde ett bra lag! Vi måste bara öva lite mer om vi ska kunna slå Carolin :P

2009-10-25 @ 21:45:15
Postat av: Carolin

Säg inte det, Emelie. Vi var båda ganska kassa i fredags!

Det är inte okej att det andra laget hade fått ner ALLA innan vi hade fått ner NÅGON! xD



Från och med nu ska det bara spelas biljard med svenskar.

2009-11-02 @ 14:30:02
URL: http://leran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0