Helgen med tjejerna



Har haft en kanonhelg med tjejerna med sedvanliga Cobbett på fredagkvällen och på lördagen åkte vi till Hanna i the hills för att picnica i parken där. Sedan åkte vi till Farnham och såg Paranormal Activity hos Carolin. Den filmen rekommenderas till alla som vill bli lite rädda. Verkligen. Vi satt alla fyra (jag, Hanna, Carolin och Stina) och kramades och skakade och skrev av rädsla. Den var hemsk. t bra.
Sedan blev det Cobbett plus The slug på kvällen och inatt när jag skulle köra hem med min lilla fiat punto så la styrsevon av. Eller nått. Den var riktigt tung att styra. Inte trevligt. Det blir bilsjukhus för den i veckan.

Idag har vi varit här hos mig i Ash då jag inte vågat köra någonstans. Picnic igen i underbart väder. Jag hade på mig jeans när tjejerna kom och blev beordrad att byta om till klänning. Det är sommarväder här! Jag har till oh med fått lite färg på axlarna/armarna. Som det kan gå va.




Imorgon är allt tillbaka till det vanliga. Påsklovet tar slut. Tillbaka till skolan för både mig och barnen. Ska bli spännande att få veta om jag klarade mig någorlunda på min mock exam som jag hade innan påsk. Har inte så höga förväntningar dock, är inte helt nöjd.

Nu blir det nog en promenad i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0