Elvira hälsade på!



Så, englandsvistelsen fick ett lite tokigt slut i och med olyckan, och jag skulle vilja avsluta med något lite trevligare. Vilken tur då att jag glömt blogga om när Elvira hälsade på!



Helgen v. 16 kom alltså Elvira ner till mig på besök, se vilka fina blommor träden hade redan i April!



Vi åkte in till Guildford och provade hattar och mössor.



Inne på River Island fann Elvira sin nya favorit! Lady Babe hette väskan, hur sött är inte det?



Själv tog jag en paus och satte mig på golvet bland alla dammråttor. EW!



Och sist, men inte minst! The William Cobbett och den saknade Brothers Toffee Apple. Stort tack till Elvira som stod för håruppsättningen.
Tihi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0