Ett avslutande ord


Englandsvistelsen är såklart svår att sammanfatta, då det ändå var mitt liv i elva månader. Men då jag under sommaren har fått frågan "hur var det i england?" tusen gånger ungefär, har jag lärt mig att sammanfatta det som; lärorikt. Jag har lärt mig mycket om england och engelsmän, men framförallt har jag lärt mig om mig och om mina värderningar, och vad som är viktigt för mig.



Folk frågar mig om jag saknar england. Det gör jag inte. Jag har lärt känna fantastiska människor som jag saknar så klart och jag har haft jättekul, men det är här i sverige som jag har min familj, mina husdjur, mina vänner och min pojkvän. Det var inte bortkastat att åka till england, tvärtom! Men... As they say. Been there, done that.

Nu då tänker ni?

Från och med igår bor jag i Luleå med Glenn. Framtiden är något sånär oviss då jag ännu inte har något jobb, men det ordnar sig nog på något vis. Det brukar göra det.

Så önska mig lycka till nu, jag kanske behöver det!



Tack för att ni följt min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0