London

Var in till London idag för att träffa en Modell agentur. De gillade mig men jag har inte bestämt mig för om jag gillar dom. Jag fick ta lite bilder, vilket var roligt då jag aldrig blivit fotograferad i studio förut. Efter agenturen åkte jag runt i london. Ett besök på Picadilly Circus var väl tvunget. För att smälta in i mängden fiskade jag upp kameran ur väskan.

¨
Gillar lillkillen i hörnet. Han är cool.


Hamnade i en mysig park där löven börjat trilla ner på marken.


Alla stannade och knäppte kort på dessa människor. Så även jag.


Det fanns långa alléer överallt. Jag gillar alléer.


Sen sprang jag på Buckingham Palace.


Där fanns det en staty-grej med en guld-grej längst upp.


När jag skaffar hus ska jag ha såna hära grindar med guld...


... och bäbisar längst upp. Eller ja, skippa bäbisarna.


- Hey, is that Big Ben?
Ett gott skratt förlänger livet. Jag mest bara log.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0