When I can't hear the music





I can see it in front of me
Can't hear it
Can't feel it
But I know it's still there, somewhere

Och det faktum att jag skrev "höra" som "here" till en början, i både rubik och text är ju skrattrentande. Eller bara tragiskt. Kan inte bestämma mig. Och är det ett eller två M i bestämma? Det  här med ord är inte min grej. Inte musik heller uppenbarligen. Hur kan man bli less på musik? Jag fattar verkligen inte.
Jag var på gymmet idag.

_____________________________________________________________________



James Blunt - If I can't here the music





Kommentarer
Postat av: Johnny

Haha det står fortfarande here under videon ;P

2010-01-12 @ 10:05:29
Postat av: Erika

MEEEEN LOOOOOL x'D (gaaah) >.<

2010-01-13 @ 11:58:36
URL: http://eleganzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0