Att vara en förebild



Förra veckan tecknade jag och Joshua efter skolan en dag, han valde ett Star Wars tema så jag ritade Chewbacca och Darth Vader. Det blev inte så likt men. Haha, Joshua stannade emellanåt upp och tittade på min teckning och sa: Ohh, that's actually quite good Erikaaaaah!



Sen på kvällen stod han i lekrummet och granskade min teckning, vad gör du? frågade jag. Han svarade: Nothing, just looking at your picture. It's cool.
Haha, lite smickrad jag blev.
Gissa vad jag hittade idag! I hans rum!



Vilken toppenbild va? :)


Kommentarer
Postat av: Ämelie

Åh vad gulligt!! =D Vilken förebild du är Erika :D

2010-03-23 @ 11:42:35
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0