Lucia!





Idag har jag varit Farnham hos en miss fröken Ämelie. Carolin var den som i vanlig ordning tog komandot över köket. LOL Se bara vad bra hon är på att göra deg.



I england finns ingen glögg, tror jag, så då får man dricka mulled wine istället. Ganska äckligt. Inte för att glögg är särskillt gott heller men. Det hör tydligen till om det är jul.



Mjöl-mjöl.



Varför är det tåv russin på den där lussebullen? Va?! Va?! LOL


     

Sen hittade jag annanaser i hallen. Såna kan man ha mycket kul med.



You can call us the Fruity Girls. I'm miss Lime.



Jag hittade en gitarr i hallen med. Den hallen är så himla bra. My favourites liksom; ananas och elgitarr. Jag önskar bara att jag kunde spela, för då hade jag ju kunnat vara en rockstjärna. LOL



Glad Lucia!
Or should I say; happy Saint Lucy's day.
Eller borde jag säga God Natt?
Who knows...
LOL



Kommentarer
Postat av: Ämelie

Vad fina vi var =D Mina barn uppskattade lussebullarna, men inte föräldrarna :P haha! Pepparkakorna däremot som jag gjorde nu i veckan gick hem ;)

2009-12-18 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0