Helgen

På torsdag saknade jag Glenn så att jag mådde dåligt.
Fredag puben i Farnham med klasskompisar, träffade lite nya mysiga människor.

Lördag sovmorgon och sedan partaj i London. Jag sminkar mina ögon svart varpå Joshua tittar lite funersamt på mig. Sen säger han"Erykaaaah... Your eyes are black!" "Oh... Well, yeah haha, they are". Han skrattar lite för sig själv. "Are you an alien?" Han fortsätter fnissa och titta en stund, kanske för att försäkra sig om att det verkligen är jag. Jag förstår honom, ibland kan det vara lite svårt att veta.



Vi lämnade klubben kring lite innan tre då vårat tåg skulle gå från Victoria Station 3.20. Jag kollade internet. Internet är inte att lita på. Hursomhelst, när vi kommer ut till tunnelbanan så är ju den stängd, vilket jag inte alls har haft en tanke på. Så vi har tur och får tag på en buss som tar oss till stationen. Väl där går det inget tåg till Farnborough 3.20, utan klockan 4.00. Så vi väntar. Tåget kommer och vi hoppar på. På Gatwick airport får vi kliva av och vänta och här börjar jag frysa. Väl där ska vi åka buss till Reigate station där vi ska ta tåget vidare till Farnborogh. Men väl där, halv sju på morgonen går det inget tåg till Farnboro'... Istället går det ett tåg till Guilford! Så mycket bättre. Väl i Guilford har morgontågen börjat gå hem till Ash och när jag halv nio på morgonen skuttar hem över ängen i mina klackar och hoppas över häcken så ser jag genom glaset på ytterdörren att det minsann är vaket folk hemma. Josh sitter och leker på golvet i hallen och Rob frågar ifrån köket om jag vill ha te. Sam spelar xbox och snart kommer Sandra ner och undrar om jag vill ha lite English Breakfast.
Så awesome...
Sover lite grann under dagen och kliver upp kring fyra för att åka in till Farnham igen för att träffa tre andra svenska tjejer.
Det var min helg. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0