Valborg

Igår var jag med Carolin och Stina på Queens Head! Det var trevligt. Det var open mic, meaning att folk sjöng och spelade. Tanken är att vi ska sjunga där en dag.



Denna man spelade. Gosh. What can I say. He was sooooo awesome.

Just nu är jag hos Stina, vi har hunnit med en del. Först kom jag hit och jag och Stina dekorerade en sockerkaka hon gjort, läs: jag gjorde en gris och ett hjärta av icing, medans hon gjorde retesn. Därefter gick vi och mötte Emelie och i gemensam trupp styrde vi våra steg ner mot staden för att möta Carolin, vilket vi inte gjorde då hon inte ens hunnit hemifrån då vi kom fram till hennes port. Så vi gick till Sainsburys och handlade kyckling och diverse annat och gick till Tesco och köpte sprit och groggvirke. Sedan gick vi hem och nu har jag ont i mina fötter.



Här har syrénerna börjat slå ut och de luktar så gott!




På väg hem så hittade vi en kundvagn. Den tog vi så klart så att vi skulle slippa bära på allt. Och jag fick åka! Awesome. Vi sjöng på Ronja Rövardotter och Karlsson på taket - låtar. Sedan lämnade vi kundvagnen utanför en antikaffär. Får jag också tillägga att vi inte behöver vara alkoholpåverkade för att hitta på tokigheter.
Och nu ska vi grogga och äta middag. Tokigt! Tokig Valborg minsann.
Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0