Bilolyckan



Tredje maj frontalkrockade jag och Hanna i hennes bil. Inte nice.



Bilen blev totalmos, som synes. En stor ambulansbil och en liten kom till olycksplatsen med tjutande syrener, plus en polisbil. Det tog ganska lång tid för dom att komma fram och jag är glad att ingen var allvarligt skadad då det var nog jobbigt att vänta som det var.

Längst till vänster i bild står bilen som vi krockade med. Eftersom den var större tog den inte så mycket av smällen, fick väl nån lampa trasig om jag minns rätt. Och kvinnan i den bilen fick lite ont i armen.




Egopics i ambulansen, why not?
Jag fick en  fläskläpp då airbagen slog upp, plus att hakan och kinden fick sår av friktionen. Under kvällen på akutmottagningen svullnade överläppen upp och låg mot näsan. Då först fick jag is av personalen då jag var rädd att läppen skulle spricka.





Stackars Hanna som fick panikångest med krampattacker till följd. Här sittandes i ambulansen för att ge ambulanspersonal personuppgifter, cirka en timme efter olyckan.

Trots att vi inte körde fort, cirka 40 kilometer i timmen, så var olyckan en ganska traumatisk upplevelse med stora påföljder. Ingenting att rekomendera.
Använd bilbälte!!


Kommentarer
Postat av: Batmans Sidekick

oj ! Najj! aj :O Bästis som du ser ut =( ! hoppas allt e bra med dig nu:O de var super längesen vi snacka juh :O hör av dig snart =)! mvh Robin.. eller koffe ^^! kram

2010-08-15 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0