Portsmouth med Hanna


Helgen v.20 var jag och Hanna i Portsmouth!



Vi tittade på fina båtar....



Önskade att vi var pirater...




Hängde vid kajen....



Och festade!!



Klättrade på högtalare



Blev utskällda av vakten



Hanna was on fire



Och jag satt i solen.

Det var en toppenhelg i Portsmouth. Jag och Hanna försökte oss på att komma in på nattklubben Tiger Tiger, men fick inte komma in då vi inte var 21 år. Vi försökte oss på att komm in genom bakdörren, men där var det en vakt som sa åt oss att vi inte fick komma in. Så vi gick in på en annan klubb och sen när vi skulle hem därifrån så hamnade vi vid Tiger Tigers bakdörr igen, och då lyckades vi snika in! Så vi röjde runt på dansgolvet innan vi gick hem till bilen, där vi sov mitt på en stor parkering vid shopping-gallerian.
Kanonkul! 4 av 5 toasters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0