Planer inför min 20-års dag


Idag har varit en chill dag - har dammat huset och sprungit en sväng. Sedan åkte jag in till Farnham för att träffa tjejerna hemma hos Carolin. Har precis betalat biljetterna till Thorpe Park dit jag och Glenn och tjejerna ska på lördag då jag fyller 20! Kommer bli helt fantastiskt roligt! Är så taggad och förväntansfull!




Fick även låna Carolins tyllkjol för vi ska vara utklädda till dockor!
Efter Thorpe Park blir det kalas i Farnham i parken eller hos Carolin, och därefter utgång i Guildford!
Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: johnny

just dont forget to be awesome!

2010-03-25 @ 22:24:21
Postat av: Mli Romin

GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN ERIKA! Hoppas du får en underbar dag! Puss&Kram

2010-03-27 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0